onsdag 9. februar 2011

PC skapet

Min kjære jobber en del hjemme på kveldstid og det er litt kjedelig og usosialt siden pcen hans er plassert under trappa i kjelleren. Så da vi for et par uker siden var en tur på IKEA og jeg såg dette skapet falt jeg jo helt for det :) Veldig romslig og så blir alt gjemt når en lukker dørene.
Ble jo rett hjem å sjekke finn.no, og der fant jeg det til den nette summen kr. 200,-. Var jo bare å få hjem... selvom jeg ennå ikke vet hvor jeg skal ha det og om det er plass...
Jeg er alt igang med å male det hvitt, mørkebrunt passer ikke inn hos oss... så får vi ta problemet med hvor vi skal ha det når det er ferdig :)

Slik ser skapet ut:

Bilder av ferdigmalt skap kommer om ikke lenge.... håper jeg :)


14.februar 2011

Skapet er ferdig :) Slik ble resultatet


Skal etterhvert kjøpe nye knotter til det. Vurderer også å tapetsere inni rutene... får se hva det blir til.
Viktigste er at det er ferdig malt + vi har funnet plass til det + allerede i flittig bruk av min kjære :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar